niedziela, 20 września 2015

Fioletowo-zielony notes dla dziewczynki

Pozostanę jeszcze przez moment przy tematyce dziecięcej.
Wraz z Moją Sąsiadką zastanawiałyśmy się nad prezentami dla naszych bratanic. Oby dwie są w podobnym wieku, w którym powoli odkłada się zabawki na półkę i zaczyna spisywać sekretne myśli w pamiętniku.
Idąc tym tropem, stworzyłam dwa notesy: fioletowo-zielony i różowo-żółty. Obydwa wykonałam z gotowych zeszytów kołowych, ozdabiając okładki, wcześniej zdjęte ze spirali. Dodałam także drobne elementy w środku, by całość była spójna oraz małą, ręcznie robioną zawieszkę, która może posłużyć jako zakładka.
Fioletowo-zielony notes wykonałam dla bratanicy Sąsiadki. Hania bardzo lubi te kolory, a oprócz nich konie... zwłaszcza, gdy biegają po Kolorowej łące z Galerii Papieru ;)


Użyłam: papieru Galeria Papieru z kolekcji Kolorowa Łąka i Świeżo Malowane III; perłowego papieru ozdobnego 190 g; tekturek I Kropka – konie i motyle małe; tuszy pigmentowych Latarnia Morska – jasnobrązowy i Nelly Snellen – Brown; taśmy dekoracyjnej samoprzylepnej; drewnianych koralików; sznurka woskowanego; kosteczek 3D – 1 mm.

Notes posyłam na Wyzwanie: Paleta Kolorów #6 (jasnoszary, liliowy, fioletowy, kolor szałwii) do Majalena :)

4 komentarze:

  1. Wspaniały notatnik. Dziękuję za udział w zabawie. Pozdrawiam serdecznie Majalena

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ energetyczna okładka- super notes :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny!!!!! To wspaniały prezent dla dziewczynki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem szczęśliwa, że moja pierwsza, notesowa próba spotkała się z tak miłym odbiorem. Dziękuje za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia